Diskuzní fórum » Rady a tipy

Seznam nejnovějších příspěvků

    • 14. října 2012 11:25:55 CEST
    • To se bát nemusíš. Zatím je nastaven stream na to, abys viděl všechno. Ale až nás bude víc bude se to filtrovat jen na přátele a na skupiny, jejichž jsi členem.

      Ale i teď máš možnost si to filtrovat v pravém horním rohu.

    • 14. října 2012 11:23:51 CEST
    • Jsem zvědavej jak to bude vypadat až nás tu bude mnohem mnohem víc... Bude se nějak jinak řešit hlavní stránka? ...protože potom ty fotky ani nebudeme stíhat sledovat  jak rychle budou přibývat další a další..

    • 12. října 2012 07:57:36 CEST
    • Díky Zdenku, uz mi to tu nejaka dobra duse vysvetlila, ale koukam ze se to asi nekam vyparilo..

    • 12. října 2012 03:01:05 CEST
    • Ano možné to je. Stačí si přečíst rady a návody co máte v mapách v menu http://www.databazefotografu.cz/blogs/1/1

    • 3. října 2012 10:45:17 CEST
    • Zdravíčko, ale nějak se mi nedeří přesně umístit mapu vždy jen na nějaké místo podle názvu( asi město) hodila  by se možnost zadat ručně přesné umístění...

      Je možné že to jde. Tak v tom případě to patří spíše do složky Jsem vůl potřebuji pomoct.. Úžasný

    • 14. září 2012 20:01:43 CEST
    • Budeme rádi, když se budete navzájem informovat o zajímavých akcích nejen v okolí Vašeho bydliště. Akce by měly být vztaženy k fotografování, tzn. výstava fotografií (i vlastní), nějaký workshop, kulturní akce, a podobně.

      Jak to dát vědět ostatním? Jednoduše. V hlavním menu klikněte na "Události". Zobrazí se stránka s událostmi, které teprve proběhnou. Tady si můžete vyhledat nějakou událost blízko bydliště a můžete ji navštívit. Pokud chcete vložit novou událost, klikněte v podmenu na "Vytvořit novou událost". Tady je potřeba zadat pár informací.

       

      Název události - myslím není třeba rozvádět. Příklad: Výstava fotografií Lojzy Foťáka.

      Popis události - krátký popis akce, ve zkratce o co jde.

      Začátek - zadejte začátek události.

      Konec - zadejte ukončení akce

      * Jsou akce, které trvají třeba jeden den, a jsou akce, které trvají déle. Proto začátek a konec akce.

      Hostitel - tím je myšlena internetová adresa stránek, na které je akce vypsána, nebo stránky pořadatele.

      Poloha - kde se akce uskuteční. Můžete zadat město, nebo adresu místa konání.

      Fotografie - většinou nějaké logo, nebo leták vztažený k akci.

      Kategorie události - zvolte kategorii.

      Ostatní volby nechejte tak jak jsou.

       

      Kliknutím na tlačítko "Uložit změny" celou událost uložíte a máte hotovo. Každá událost má svou vlastní stránku, na které si můžete domluvit např. setkání na akci s jinými uživateli, sdělovat své dojmy, atakdáleatakdále Usmívající se K události se dají nahrát i fotografie, např. z loňského ročníku.

       

      Události se dají krásně využít i k organizaci srazů, ať už místních, nebo třeba celorepublikových Mrkající

    • 14. září 2012 16:58:21 CEST
    • Nastavte si správně upozornění, které se automaticky odesílá při různých činnostech. Vyberte si jen to, o čem skutečně chcete být informováni.

       

      Klikněte v horním menu na "Nastavení" pak klikněte na "Oznámení" ve spodnějším menu a následně zvolte o jaké činnosti chcete být informováni či nikoliv.